Piața Stomatologică



Articole

Managementul clinicii stomatologice: simplifica, intelege, conduce

Managementul clinicii stomatologice: simplifica, intelege, conduce

Ma numesc Alex Onetiu, sunt manager si consultant de business de peste 15 ani in Medicina Privata din Romania, si cu precadere in Medicina Dentara.


Comunicarea eficientă cu pacienții la telefon

Comunicarea eficientă cu pacienții la telefon

Am mai povestit si in articolele anterioare ca prima experienta a pacientului este foarte importanta. O interactiune buna cu acesta poate face diferenta. Cu toate acestea, nu toate interactiunile au loc fata in fata.


Ce tipuri de personalitate au pacienții noștri și cum comunicăm cu fiecare?!

Ce tipuri de personalitate au pacienții noștri și cum comunicăm cu fiecare?!

Înainte de a enumera o parte dintre acestea, este important să înțelegem că aceste tipologii de personalitate au fost regăsite în cele mai multe cazuri, dar nu sunt studiate neapărat riguros. Fiecare dintre ele manifestă comportamente și atitudini diferite în legătură cu experiența pe care o are în clinică.


Consimțământul informat - un drept legal al pacientului

Consimțământul informat - un drept legal al pacientului

Orice pacient are dreptul legal să decidă ce proceduri medicale pot fi aplicate corpului său, acordul informat al pacientului fiind un imperativ pentru orice intervenție medicală. Pentru a decide însă în cunoștință de cauză pacientul trebuie să fie complet informat asupra stării lui de sănătate, asupra procedurilor medicale propuse, despre riscurile potențiale și beneficiile fiecărei proceduri, despre alternative la procedurile propuse, despre diagnostic, prognoza și progresul tratamentului.


Cum te ajută comunicarea să transformi interacțiunile simple în amintiri frumoase, de lungă durată care duc la cresterea numarului de pacienti

Cum te ajută comunicarea să transformi interacțiunile simple în amintiri frumoase, de lungă durată care duc la cresterea numarului de pacienti

O mare parte din timpul nostru se desfășoară în cadrul profesional. Am putea să ne imaginăm că este ca o a doua casă. Decor diferit, alți membri, dar cumva suntem ca o familie care primește zi de zi oaspeți.


Cand, cum si de ce comunicam

Cand, cum si de ce comunicam

De multe ori, in comunicarea cu pacientul, omitem sa oferim detalii: pasii pe care ii are de parcurs, durata interventiei, costuri. Tot mai des intalnesc pacienti care isi doresc sa primeasca informatii detaliate despre tratament pentru ca nu le mai place sa fie surprinsi.


Un pas in fata pentru progresul stomatologiei romanesti

Un pas in fata pentru progresul stomatologiei romanesti

Atunci cand un om trateaza un al om, cunoasterea devine la fel de importanta ca si tehnologia. Pentru noi, medicii stomatologi, invatarea a inclus din prima zi nu doar acumularea de informatii si nici macar doar nevoia de practica, ci mai ales deprinderea de a intelege si utiliza instrumentarul si tehnologiile noi.


Comunicarea empatica in stomatologie: O necesitate sau o gaselnita a zilelor noastre?

Comunicarea empatica in stomatologie: O necesitate sau o gaselnita a zilelor noastre?

Putem construi relatii durabile cu pacientii nostri si contribui la sanatatea lor orala si generala, putem creste numarul de pacienti prin imbunatatirea comunicarii.


Trasabilitatea dispozitivelor medicale sterilizate pentru cabinetele stomatologice

Trasabilitatea dispozitivelor medicale sterilizate pentru cabinetele stomatologice

Marți, 6 Decembrie 2022, lansăm împreună cu partenerul Total Technologies o ofertă specială cu 20% discount, pentru urmărirea sterilizării echipamentelor medicale și inventarierea materialelor din cabinet.


Angajare medic stomatolog

Angajare medic stomatolog

Angajare medic stomatolog sau Angajare asistent medical stomatologie. Cam așa încep mai mult de 50% din anunțurile dumneavoastră pe acest portal. Ne bucurăm să vedem că PiataStomatologică este locul în care o provocare asa mare cum este cea a recrutarii, isi gaseste rezolvare!


Parteneri Piața Stomatologică